donderdag 21 oktober 2010

GIRLS NIGHT OUT @ Pathe Breda

Zo dat was me het dagje wel gister. Mijn eerste echte grote opdracht en dan direct ook nog eens voor zo'n huge tv-zender als net5. 
Ik moet toegeven dat ik aan het begin van de dag niet wist waar ik het zoeken moest (300 cake-jes!!) maar met de nodige hulp hier en daar kwam alles na zo'n anderhalf uur goed op gang. Alles ging uiteindelijk perfect volgens schema en om precies 15.00 uur zat ik in een-met-cake-volgeladen-auto op weg naar Breda.
 
Daar aangekomen was het eerst even flink de auto uitladen maar nadat ik alles mooi had gepresenteerd op mijn, zelf in elkaar geflanselde dienbladen (gemaakt van oude fruitkratjes van de albert cuyp!), kon om 18.30 het festijn beginnen. En in combinatie met mooie mannen leken mijn cupcakes wel nog mooier :-)  

En wat waren de mensen enthousiast, jeetje, het harde werken heeft zich door alle positieve reacties echt dubbel en dwars terugbetaald. Wat een KICK om zoveel complimentjes te ontvangen en zoveel kaartjes uit te delen aan mensen die van plan waren om sowieso bij mij te gaan bestellen, echt in één woord geweldig. Alles 300 cake-jes zijn op gegaan maar de double chocolate waren by far het meest gewild. Maar ja, het was dan ook een meidenavond ;-)
 
De beginners stress en spanning neem ik zeker voor lief, want in dit geval slaat het gezegde "eind goed, al goed" perfect op gisteravond!
 
Liefs, 
Cecile
 
ps: de twee fotootjes komen van de site van NET5. Later zal ik meer fotootjes van Girls Night Out op de blog plaatsen. Blijf op de hoogte via @cupcake_boutiq


Kleine Cupcake Boutique give-away voor in de goodiebag van GNO:

1 opmerking:

  1. Wow cec! echt heel gaaf dit
    wat een ondernemende spirit!
    niet het gevoel dat je het nodig hebt maar je weet dat ik online PR 'consults' doe met startende ondernemers? ;)
    Misschien kan je een keer wat komen vertellen op AcE Amsterdam centre for entrepreneurship.. is inspirerend voor starters
    Anyway ik ben meer een bier&bitterballen culi maar ik zal je zeker aanbevelen

    Keep up the brilliant work!
    x

    BeantwoordenVerwijderen