dinsdag 19 oktober 2010

Een introductie


Lieve mensen,

welkom op mijn blogje; tijdelijk ook nog even doorgelinkt vanaf mijn website, cupcakeboutique.nl, want de echte site wordt binnenkort gebouwd. Ik hoop jullie snel wat screenshots te kunnen laten zien!

Ik ben al wel begonnen met de verkoop van mijn cakejes. Heel officieel zelfs, want al het bedrijfstechnische 'gedoe' (Kvk, bank, etc) is allemaal geregeld... Dus jullie kunnen vanaf nu ook echt al cupcakes bestellen! Gewoon via een mailtje op info@cupcakeboutique.nl. Dan neem ik even contact met je op!

En trouwens: ik heb een introductieprijs ingesteld om de start van Cupcake Boutique te vieren. Tijdelijk betaal je EUR 0,90 voor een klein cakeje en EUR 1,80 voor de grote cupcakes... Kijk even hier voor de smaken!

Ik ben uiteraard beschikbaar voor 'feesten'; ik kan dan een mooi assortiment cakejes presenteren, eventueel inclusief de bediening. En daar kan ik natuurlijk speciale cupcakejes voor maken. Zo sta ik aanstaande woensdag - 20 oktober - bij GIRLS NIGHT OUT van Net5! Mijn eerste grote en openlijke opdracht!

Blijf me volgen; ook op twitter @cupcake_boutiq

Bon appetit,

Cecile

Geen opmerkingen:

Een reactie posten