vrijdag 29 oktober 2010

Een kijkje in de keuken...




Hoewel ik het steeds drukker krijg (gelukkig!!) beginnen mijn bakhanden telkens weer te kriebelen wanneer ik al een dag of twee geen cupcakes heb gemaakt. Helemaal nu ik niet meer heen en weer hoef te reizen omdat ik alle apparatuur inmiddels zelf in huis heb en de barrière om "even wat uit te proberen" heel laag is. Mijn oven staat, de keukenmachine staat, alleen nog een beetje ruimte in huis creëren voor alle spullen van Cupcake Boutique en het kan voor mij niet meer stuk. 

Na mijn vorige blog heb ik in de tussentijd alweer een nieuwe opdracht gehad en heb ik er maar liefst 2 voor volgende week op de agenda staan! Hoe cool! De afgelopen opdracht was echt super leuk; mini cupcakes voor een babyshower. En al zeg ik het zelf, ze zien er pretty damn good uit.. Zie foto's hieronder van het resultaat. Ook heb ik via Net5 wederom een huge opdracht in de wacht gesleept! Ik moet weer 300 cupcakes maken voor de VIP avond van de Fashion Sale in de Westergastfabriek as 5 november, aaah j'adoreeee, hoe leuk! 

Keep you posted, 

liefs Cecile


preparation





Result


       



             

  
            

             



Geen opmerkingen:

Een reactie posten